💻 monitincoil@gmail.com

הסרת פסקי דין מהאינטרנט

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אנשי עסקים וידוענים רבים נאלצו לספוג אזכורים שליליים בחיפוש אחר שמם בגוגל וברשתות החברתיות.
רגע לפני שהמצב הפך נואש, תחום ניהול המוניטין נכנס לתמונה כדי לסייע בשיפור תוצאות החיפוש והסרת פסק דין מהאינטרנט. מהדחקת התוצאות, מחיקת תיקים משפטיים ועד מחיקת רישום משטרתי.

איך מוחקים פסקי דין מהאינטרנט? פונים לאנשי מקצוע אמינים ומקצועיים. ב-99 אחוז מהמקרים נצליח להסיר בהצלחה פסק דין מהאינטרנט. אם לא נצליח להסיר אתם מקבלים החזר כספי מלא.

רוצים להסיר פסקי דין מאתרים של מסמכים משפטיים כמו אתר רולינג / תקדין / פסקדין וכו'? אנו יכולים לעשות איתור של כל פסקי הדין שהתפרסמו עליכם באינטרנט במגוון האתרים, לבצע מיון מקצועי וממוקד של כל פסקי הדין שפורסמו בגוגל ולבצע פעילות לצורך הסרת פסקי דין לחלוטין מהאינטרנט או פעולות להדחקה של תיקים משפטיים מהעמוד הראשון או השני בגוגל.

המכה ה -11: תוצאות שליליות בגוגל

אם יש משהו שאמור להפחיד אתכם כבעלים של חברה, אנשי עסקים או אנשים בתעשיית הבידור – הוא מה זוכרים ממפעל חייכם, מה יודעים עליכם ומה עברכם מספר עליכם.
כבר שנים רבות קורות החיים של אנשי הציבור השונים הן תוצאות החיפוש בגוגל ומידע הקיים ברשתות החברתיות, בעיית המוניטין מתחילה כאשר פעולה בעברכם הרחוק או הקרוב תורגמה לאזכור שלילי ברשת וההתמודדות הופכת לאתגר של ממש.

נראה קצת נאיבי לחשוב כי ביצוע עסקה כלשהי ועם כל גורם אנושי, לא תלווה עם חיפוש ראשוני בגוגל ולאחר מכן ברשתות החברתיות. נראה כי מנועי החיפוש השונים הפכו את הציבור הרחב לבעלי הכוח הגדול, כוח שבצידו החיובי מסייע ובצידו השלילי עלול להוביל לפגיעה בלקוחות או באוהדים השונים, עד לכדי הרס הקריירה.

מחיקת מידע מהאינטרנט? הסרת פסקי דין מגוגל ותיקון התדמית השלילית באינטרנט? כן זה אפשרי!

מומחה מדיה דיגיטלית ובעלי חברת "ניהול מוניטין", לירון קטלן, מציג את המצב הקשה איתו מתמודדים בכירים רבים בענפים השונים: "עם השנים מתקבלות פניות מאנשי עסקים ואנשי ציבור שונים שלצערי נפגעו קשה מפסקי דין שונים ואזכורים שליליים ברשת, כאלו שפעמים רבות לא באמת הבשילו להרשעה או שאינן מצדיקות פגיעה משמעותית בקריירה".
קטלן מפרט על מגוון הפניות למחיקה והדחקת האזכורים השליליים: "פניות מתעשיית הבידור והעולם הפיננסי הן נפוצות, אנשים בכירים בענפים שונים בונים במשך שנים קריירה ולפעמים מסמך משפטי אחד או תוכן שלילי משמיץ, יכולים לפגוע להם בפרנסה, במקצוע אותו בחרו ולפעמים גם בקן המשפחתי. לצערי אנשים ממתינים עם פרשיות והשמצות שונות זמן רב ואז הפגיעה היא משמעותית יותר. יש דברים שחשוב להסיר מיידית מגוגל. היה לנו לקוח שלא מצא עבודה מס' חודשים כי פורסמו עליו דברים שקריים בגוגל וכל מעסיק שחיפש את השם שלו ראה את זה ולא העסיק אותו..היום לאחר 3 חודשי פעילות שלנו וניקוי התדמית השלילית שלו בגוגל הוא מצא עבודה במשרה בכירה".

תנו לאיש מקצוע להפשיל שרוולים

אם להקביל את המצב בתוצאות החיפוש לאדם הבודד, אזכורים שליליים בגוגל וברשתות החברתיות הם האדם הרכלן המחזיק במידע רב עליכם ומפיץ את השמועה לכמה שיותר אנשים.
רק אנשים המבינים את ליבת המדיה הדיגיטלית יוכלו להילחם באותו הגורם המפיץ את המידע עליכם, בפנייה לגורם המפיץ ניתן לגרום למחיקת מידע השלילי, הדחקת המידע השלילי ולטפל בהשמצות שונות.

לירון קטלן, מנכ"ל חברת ניהול מוניטין, מסביר כיצד יוצאים למלחמה באזכורים השליליים: "זה קרב, זו עבודה קשה שמצריכה הבנה מקצועית ברמות שונות ברשת וביצוע אינטראקציות ושיתופי פעולה עם גורמים שונים, על-מנת להצליח במשימת ניקוי המוניטין. מדי יום אני מתמודד עם משימות מאתגרות: מחיקת תיקים משפטיים ופסקי דין המופיעים בתוצאות חיפוש בגוגל, מחיקת מסמכים משפטיים שונים, מחיקת רישום משטרתי, הדחקת פרשה שלילית, טיפול בהשמצה שלילית, מחיקה תביעה מגוגל, הסתרת תיק פלילי בגוגל ושלל פעולות מחיקה והדחקה מגוונות".
ויש התמודדות נפוצה בתחום ניהול המוניטין: "לעניות דעתי התחום המשפטי הוא הנפוץ ביותר, הסרת פסקי דין מהאינטרנט, טיפול ומחיקה של מסמכים משפטיים ובכלל כל הפעילות במישור של תוצאות שליליות משפטיות. כאשר משלבים עם זה תוצאות שליליות נוספות אני לא רואה למעשה הגבלה בסוג האנשים שפונים, זה יכול להיות איש עסקים מצליח היום ולמחרת זמר מוכר".

ניהול המוניטין באינטרנט – הקבוצה הסודית

למרות שאזכורים שליליים ופסקי דין רבים בגוגל זהו ים סוער עם רשימה ארוכה כאורך הגלות, זו משימה בלתי אפשרית להוציא כל רמז על מי מהפונים לניהול מוניטין, שם ואפילו לא עיסוק.
נראה כי תחום ניהול המוניטין שומר על סודיות גבוהה יותר אף מהסודיות המובטחת שבין רופא למטופל.
לירון קטלן מסרב לשחרר כל רמז בדבר לקוחותיו: "זה למעשה הפרט השמור ביותר, לקוחות שפונים המבקשים לדעת באילו גורמים טיפלנו בעבר, לא יקבלו כל מידע בדבר שאלתם.
ניתן להגיד שפונים בכירים שונים בענפי הפיננסים והבידור, ניתן להגיד אילו פעילות ניתן לבצע כמו מחיקת פסקי דין, הדחקת אזכורים שליליים, שיפור אזכורים חיוביים וכל מי שצריך למעשה כדי לטפל בבעיה – הכל מלבד דוגמאות עבר. חשוב להבין כי הסודיות חייבת להישמר כי התחום מבוסס קודם כל על סודיות ואמון בין המבקש לטפל באזכורים השליליים הבודדים ועד לטיפול במתקפת אזכורים שליליים במשימות מורכבות".

תיק משפטי שהשתתפת בו עלה לאינטרנט וחשוף לעיני כל? יש תיקים משפטיים שאתם חייבים להסיר מהאינטרנט כדי שלא יראו אותם? צרו קשר ואנו נדחיק או נסיר אותם עבורכם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇